سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که نشانه های دین را نمی شناسد به بهشت برود؟ [عیسی علیه السلام]
برنامه های موبایل - قلب بیقرار
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • با این برنامه خیلی باحال !!! می تونید عکسها رو ویرایش کنید، اجزای مختلف صورت رو تغییر اندازه بدهید، عکس را در قاب های مختلف قرار دهید، شکلک به آنها اضافه کنید و...

       

     برای دریافت نصب کننده برنامه روی گوشی اینجا را کلیک کنید 



    علی اصغر ::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 4:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    اینم یه برنامه خیلی باحال !!!

    با این برنامه می تونید پیام کوتاه بفرستید، البته یه فرق داره، هر پیام کوتاهی که بفرستید مستقیما روی صفحه نمایش موبایل طرف ظاهر می شه و احتیاج به باز کردن نداره ! تازه ! اگر از منوی Options گزینه Save رو انتخاب نکنه و بعد از خوندن پیغام رو ببنده، پیامتون Save نمی شه !!!

     

     برای دریافت نصب کننده برنامه روی گوشی اینجا را کلیک کنید



    علی اصغر ::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 4:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    اینم نسخه کرک شده دیکشنری انگلیسی-فارسی :

    توجه!: بعد از نصب، به وسیله یک برنامه مدیریت فایل (مانند FExplorer ) فایل FullData.dat را در شاخه C:\System\Bootdata کپی کنید و سپس دیکشنری را اجرا کنید.

     

     برای دریافت نصب کننده برنامه بر روی گوشی اینجا را کلیک کنید

     برای دریافت فایل Fulldata.dat اینجا را کلیک کنید



    علی اصغر ::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 4:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یکی از مشکلاتی که همیشه باید با آن ها سر و کله بزنیم فایل های مخرب هستند که می توانند به سادگی دردسر های بزرگی را درست کنند. فایل های مخرب ابتدا برای رایانه ها درست شدند که شرکت های زیادی برای مقابله با این نوع فایل ها دست به تولید برنامه های محافظ زدند و همان طوری هم که می دانید فایل های مخرب دسته بندی های زیادی دارند که از فایل های جاجوسی گرفته تا تروجان و.. که به طور یقین به آن ها بر روی رایانه ی خود بر خورد کرده اید . گوشی های تلفن همراه نیز بعد از رایانه ها همیشه مورد تهاجم فایل های مخرب قرار گرفته اند , یکی از بارز ترین راه های فرستادن فایل های مخرب به گوشی قبول کردن ارتباطات بلوتوسی است که همیشه در جاهای شلوغ زیاد می توان این موضوع را دید, در این حالت فایل مخرب با استفاده از سیستم بلوتوس گوشی همراه سعی می کند تا خودش را گسترش دهد, پس بهتر است هر درخواست بلوتوسی را قبول نکنید.


    متاسفانه سرویس MMS هم می توان نوعی دردسر ایجاد کند و آن هم ارسال فایل های مخرب به وسیله MMS به لیست مخاطبین است که این موضوع علاوه بر اینکه می تواند خسارت مالی برای شما داشته باشد, دیگران را نیز مورد آذار و اذیت قرار دهد, اما خوشبختانه بر روی سیم کارت های معمولی که هنوز MMS فعال نشده می توان آیکونی مربوط به ارسال نشدن پیغام را دید که می تواند همیشه هشداری برای ما باشد که مطمدن شویم گوشی ما حاوی فایل مخرب است یا خیر . یکی دیگر از راه هایی که می توان تشخیص داد گوشی همراه آلوده به ویروس شده است افت سرعت گوشی است که کاملا قابل احساس خواهد بود .

    برای اینکه بتوانید از شر هر نوع فایل مخرب و ویرانگر راحت شویم نیازمند یه یک برنامه آنتی ویروس خوب و حرفه ای هستیم که با استفاده از آن به توان به سادگی این نوع موجودات صفر و یکی مخرب و ویران گر را نابود کنیم.

    محصولات سیمانتک همیشه یکی از برنامه های بوده که کاربران را برای از بین بردن این نوع فایل ها کمک کرده است, چه بر روی رایانه ها و چه در تلفن های همراه . که در این هفته می خواهیم این برنامه را معرفی کنیم .

    پس از این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کردید در درون منوی اصلی و یا منوی مربوط به برنامه های نصب شده 2 آیکون برای شما نمایان می شود که دارای یک شکل هستند که بصورت زیر خواهند بود :

    Live Update : اگر به سرویس اینترنتی شما فعال است می توانید برنامه را هر چند وقت یک بار بروز کنید, بروز کردن برنامه به شما کمک می کند تا بانک اطلاعاتی برنامه همیشه برای نابود سازی فایل های مخرب آماده باشد.

    Security : با انتخاب این قسمت می توانید وارد محیط برنامه شوید .

    در محیط برنامه قابلیت های زیادی را می توانید داشته باشید که بطور مختصر در زیر معرفی می کنیم.

    Scan : برای این که گوشی خود را برای پیدا کردن فایل های مخرب آماده سازید می توانید از این قسمت استفاده کنید .

    Settings : در این قسمت می توانید تنظیمات برنامه را تغییر دهید, این تنظیمات شامل فعال بودن حفاظت گوشی به صورت خودکار و فعال بودن دیوار آتشین برنامه خواهد بود.

    Firewall Configuration : اگر دیوار آتشین شما در برنامه فعال باشد در این قسمت از برنامه می توانید تنظیمات و درجات مربوط به حساس بودن دیوار آتشین را تغییر کنید .

    Virus Definition : هر کدام از ویروس هایی که ساخته می شوند و روانه گوشی ها می شوند دارای اطلاعاتی از قبیل سایز ویروس, نوع فعالیت ویروس و… خواهد بود که در این قسمت از برنامه می توانید اطلاعاتی کامل و وسیعی از ویروس ها را بدست آورید.

    حجم:?? کیلوبایت

    دانلود



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 1:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    حجم:?? کیلوبایت

    دانلود



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 1:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار :

    - تغییر زبان گوشی هک شده !
    - کم و زیاد کردن صدای گوشی هم شده ...
    - خواندن اس ام اس ها و دفترچه تلفن و ...

    در ضمن خودم امتحانش کردم خیلی باحاله و جواب میده

    این سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده از این نرم افزار ندارد.
     نرم افزار جاوا است و تست شده بر روی اکثر مدل های گوشی های موبایل است.
     این نرم افزار با گوشی N70 نوکیا مشکل دارد و ممکن است آسیب برساند.
    حجم:?? کیلوبایت

    دانلود



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 1:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    قصد داریم روشی بسیار نوین را به شما معرفی کنیم که با انجام آن می توانید کاری کنید که در هر زمان شخصی اقدام به ارسال فایل از طریق بلوتوث به شما کند بلافاصله پس از این کار موبایل شخص ریست شود. توجه کنید این روش در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند. این روش می تواند بسیار برای شما مفید باشد زیرا با این کار می توانید بدون نصب نرم افزار خاصی یک سپر مدافع برای گوشی خود ایجاد کنید.

    1- برای شروع ابتدا  متن Tarfandestan[Tab]dot[Tab]com را در notepad نوشته و ذخیره کنید.( دقت کنید منظور از [Tab] فشردن کلید Tab است).
    2- این فایل متنی را توسط بلوتوث یا اینفرارد و یا USB به گوشی انتقال دهید.
    3- فایل را در گوشی باز کرده ، اگر به عنوان Message آمده آن را Save کنید (دقت کنید در قسمت Note ذخیره میشود) و توسط دکمه مداد روی گوشی یا همان Pen متن مورد نظر را انتخاب و در همان حال دکمه Copy را بزنید.
    4- به قسمت Connect/Bluetooth گوشی رفته و در قسمت My phone"s name این متن را Paste کنید. پس از این کار مشاهده خواهید کرد که یک به هم خوردگی در قسمت نام بلوتوث وجود دارد.
    5- بعد از این هر کسی بخواهد توسط بلوتوث شما را بیابد گوشی اش ریست خواهد شد.
    مزایا: روش بسیار موثری است تا از ورود ویروسها به گوشی خود رهایی پیدا کنید. آن هم بدون اینکه نرم افزار خاصی نصب کنید و بدون اینکه به گوشی ارسال کننده ویروس آسیبی برسانید.
    معایب: فقط در گوشی های نوکیا این عمل موثر است. و هنگامی که قصد رد و بدل کردن اطلاعات با دوست خود توسط بلوتوث را دارید باید این اسم را عوض کنید.



    علی اصغر ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 1:8 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5      >
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 36
    کل بازدید :181624

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    برنامه های موبایل - قلب بیقرار
    علی اصغر
    آنقدر درد درون را در دل خود ریختم تا که خود با درد هستی سوز خود آمیختم کوچیک همه ب ی ق ر ا ر

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    برنامه های موبایل - قلب بیقرار

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<